Shopping...

Hellu <3
Ja på sista tiden kanske det blivit lite mycket shopping för min del. Hmm... Elr vad är det jag säger man kan inte shoppa för mycket... Daaaah. ;)

I alla fall hade en riktigt trevlig liten söndag idag. Sov länge och chillade lite vid tv efter. Åt en bra frukost/lunch och sen så gick jag ner till centrum och shoppade lite med mamma.
Det vart inte så mycket den här gången dok men det var väll bara bra. <3 om man tänker på pengar asså.

Sen gick jag och mamma och fikade lite på det ny öppnade expresso house. Tog en liten "chi latte" (såklart :P) och en chokladmuffins :D Mums... :P

Sen resten av kvällen har jag varit duktig och skrivit klart min berättelse till skolan :P GR8 (Y)

Dagen bjuder på bilder: Jeeey (Y)


Maskara                            Jeans-tights                   Uggs (om man nu kan kalla det de?) :)

Kram på er <33
C.





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: