Dagen & Coop

Tjoooooooo

Dagen tillbringa man i plugget precis som alla andra tonåringar som är duktiga och går till skolan. Jag var till och med duktig så att jag stannade kvar i skolan tillsammans med johanna och alex idag… Fast när jag tänker efter så kanske det inte var så ”duktigt ” ändå eftersom jag ändå inte fick så mycket gjort.   Jag hade kul i alla fall, alex var till och med snäll och köpte saker på coop två gånger :D

Första gången gick alex och jag till coop när johanna var och spegla sig… Det vart inte johanna så glad över eftersom hon inte fick följa med och välja vad hon skulle ha för sina pengar :P Andra gången gick vi till coop bara för att johanna var sur och ville ha något från coop för alex pengar :P Haha jag tycker nästan lite synd om alex nu XD

Det vi köpte på Coop:
Första gången på coop: Sprite x2 (en till mig en till alex) + en kexchoklad (till johanna)
Andra gången på coop: Sprite x1 + Kakor (den hör gången delade vi på allting)

Puss o hej <3333
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: