Origentering :P

Ja nu har jag lite intressanta saker att dela med mig. Kom precis hem från våran idrottsdag elr va f*n man ska kalla de. Vi origenterade i alla fall.... JIPPI :P (elr inte)

Hur gick det? :O Det undrar nog vi alla...
Jag, Johanna och Aida skulle origentera tillsammans och om man bedömmer hur kul vi hade kan jag sätta en 100 poängare av 100, eftersom vi hade grymt kul i alla fall i slutet när vi inte tog hela grejen så allvarlig längre HAHAHAHHAHAHA :p

A nu sitter jag hemma har precis tagit en låååång duch eftersom man var helt lerig (undra hur det gick till hmm...) och tänkte bara ta det lite chill ett par timmar innan det bär iväg mot teatern ...


Puss på er
C.


Vad skulle jag göra utan er :D

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: