Kvällen

Jaha du blogg... Idag har det hänt lite men mycke. Då tänker du bara "ehh va?" Men det är sant. Idag så skulle jag träffat Sofia men det vart inget av så vi ska ses imorgon istället. Jah tog därför tag i att städa mitt rum lite och höll på och små fixa lite med det... Jag och brorsan vart senare sugna på att baka så vi slängde ihop en liten väldigt god socker kaka MUMS <3333
Det vart kvällens efterätt.

Just nu sitter jag och dricker te som är ganska kallt nu (Bläää) och har precis avslutat ett 1 o halv timma långt tele samtal med Johanna :P
Nu sitter jag och surfar runt lite på datorn o så... men ska snart stänga av dumburken... :P

Aah imorgon ska jag träffa Sofia :P Det ska bli kul för vi har inte setts så mycket den sista tiden :D

Men nu ska jag gå
See ya
// C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: