Today it´s gonna be the day by the....


Bildkommentar: från idag vid "skolan som jag trodde va en park"


Tjaaaaa...
Idag så har jag äventyrat runt i det nya området som jag flyttat till. Ville inte göra det på egenhand så jsg ringde johanna :D

Jag vaknade typ halv 9 idag och då vare bara att sätta igång med att packa upp alla kläder :P jag som alltid tyckt att jag har för  mycket kläder har nu kommit på att jag har för lite XD min nya garderob är inte ens halvfull XD

Ja i alla fall så kom hon vit 13.00 och sen gick vi till centrum... sen köpte vi glaaaaaaaaaaas o pommes :P
de va gott... efter drog vi till henne sen såg vi tv/data sen åt vi thai och så typ 20.00 åkte jag hem. Det var värkligen "jätte kul" att vänta på bussen 20 min för att åka 2 stationer (ja det är något man gör så ofta man kan)

Men aja nu ska jag sova, en rolig dag har det varit i alla fall :P
Sov sött med fina drömmar :)
Pöss hey
C. 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: