28.8.2011 - Sleepover with J.A!


Bildkommentar: VI skapar O-M-G me händerna.. var ganska så trött där HAHAHA XD

Igår hade jag Johanna, Madde o Angelica på middag här .. de var riktigt kul att umgås me bara 3 riktigt goa vänner.. sen vid 00.00 drog jag hem till johanna o sov där..

Idag fördrev vi tiden me o åka till farsta c o kolla på kläder men de blev inget köpt för ingen hade pengar XD
Haaha "shopping turen" avslutades sen med en liten glass :P sen åkte vi hem o nu sitter ja o pluggar matte-läxan som ska vara klar imorn de va inte så mkt som ja trodde men ändå :P XD

jaja senare kmr gamla bilder från min mobil som min kompis Johanna Axhusen övertalade mig till att lägga in jaja men ska typ äta nu o så bloggar ja mer sen bye bye puss hey

PS! tack för presenterna MADDE, ANGELICA O JOHANNA !!! <333

C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: