31.8.2011 16.30 - BloggLUST!


Bildkommentar: Haha hittade en random bild på min gitarr HAHA :P

Haha nu fick ja lust o blogga lite :) för de första FaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanHSJHFjhgjHJH! så nu fick jag ur mig lite ilska :S

Ja.. idag hade vi en rolig dag förutom att alla bildare o medier fick sluta massor me timmar före oss o väntar dom på oss neeeeeeeeej.. jaja men annars hade vi svenska o jag han ta ett steg in i klassrummet innan jag vart utkörd av denise som hade andra planer HAHa de visade sig att vi skulle vara i en annan svenska grupp helt plötsligt :/ (tår) jag trivdes ju så bra i den andra gruppen!!! :( :( snyft snyft :S

Aja nu ska jag se på min lista o så ska blogga lite till o så ska jag leta fram lite bilder som jag kan lägga upp :P

Tjaaoooo
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: