31.8.2011 - Nu 17.59

Just nu sitter jag o chattar med den snälla o goa Denise o sms:ar ska strax läsa denise blogg o sen ska jag kanske se en film.. måste kanske cykla till C* o köpa miniräknare :S elr såå gör jag de inte.. o just de sen ska jag ju äta middag mitt upp i allt.. Tidigare gjorde jag matteläxan o senare ska jag göra engelska glosorna :/ åå tråkigt!

Asså listan på att köpa saker till skolan blir bara längre o längre..
> miniräknare som kan mkt (till matten imorgon)
> notblock  till musikteorin (senast införskaffa till tisdag)

okej då de var bara 2 saker men jag lovar de blir fler XD :P

jaja sen ska jag göra några till inlägg på min lista oxå så att listan tar slut någon gång :P

C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: