Inlägg 9. Något som irriterar mig..

Inlägg  1:  En proffsig person
Inlägg  2:  En snäll person
Inlägg  3:  Någon jag umgås mkt med
Inlägg  4:  Ett ställe som får mig på bra humör
Inlägg  5:  Ett roligt minne
Inlägg  6:  Ett ställe där jag skämdes
Inlägg  7:  Ett ställe me många minnen

Inlägg  8:  Någon jag är sur på
Inlägg  9:  Något som irriterar mig
Inlägg 10: Något jag ser fram emot
Inlägg 11: Någon jag saknar
Inlägg 12: Saker jag vill göra
Inlägg 13: Något som jag glömde
Inlägg 14: En bra låt

Bildkommentar: Min lista som snart är slut ;P

Något som irriterar mig.. riktigt mkt är när man typ inte har något o göra eller behöver veta något snabbt o man sms:ar någon o så svarar inte personen.. fast personer gör inte alltid de med flit men något som värkligen irriterar mig är folk som går bakom ryggen på en jag tycker de är så himla lågt att göra de -.- :S

C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: