Kommentarer med svar!

angelica :) om Happy Birthday!:
grattiiiis min sköna1 å förlåt att jag inte kunde komma <3 <3

SVAR: Tack tack Angelica o det är ingen fara att du inte kunde komma :) jag bakar en ny tårta
17 Augusti, 12:17
så ses vi en annan dag <3 :)

Kram.
C.


Emelie om Did you know this about Eric Saade?:

Jag älskade What's Up och jag har alltid älskat Eric..
Och nu ser jag aldrig What's Up.. Har de slutat?

Nu är jag största fanet till Eric Saade som jag vart llläänngggeee xD
Puss Eric! <3


SVAR: Hej Emelie. Tycker också att Eric Saade är bra. Min favorit låt är Break of Dawn.
Om jag ska vara ärlig så kände jag faktiskt inte till bandet "What´s up"  förän jag hittade en gammal affish i mitt rum och upptäckte att erik saade var med. Så mitt svar till dig är nog att jag har ingen aning om "What´s up" har slutat men jag tror det. Svaret på frågan vet du nog bättre en jag.

Kram
C.


05 Augusti, 16:00

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: