OjOjOj..



Bildkommentar: Snabba cash filmen :P
O.o Ja nu har jag grejer o berätta.. har inte bloggat på några dar så nu har jag lite saker att skriva Hihi.. För de första har inte laddat upp bilder för 1. har inte haft tid o 2. när jag har haft tid har jag inte orkat hahahaha X)

I alla fall..
från onsdags - torsdags spenderade jag ca 1 dygn med johanna ( www.mittlivsommupp.blogg.se ) eftersom vi arbetade på en skrap-book till våran kära vän aida som i fredags morgon flyttade från oss till Göteborg :S :( Snyft snyft.. Om du läser detta aida så saknar jag dig enormt mycket! REDAN!

I fredags gjorde jag inte mkt.. o igår - idag var jag på kräftskiva på landet.. Hade så himla TRÅKIGT!
och ikväll hade jag ett stort behov av att se filmen Snabba Cash! (fråga mig inte varför?! :S) så det har jag tillbringat kvällen till..

Har inte mkt mer att säga förutom typ ee vad är de man säger ee ee jo just det... GOD NATT!! :P

C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: