Tjooho lektioner!



Wohuu! imorgon är min  första lektion engelska yeeey ! .. not. Men  senare på dagen har jag musik så jag kmr över de tråkiga lektionerna! :D hmm.. undra om man ska ha med böcker elr nåt?! :S aja får ta reda på de.. Annars gjorde jag inte så mkt idag haha och de var värkligen bokstavligen XD

Min dag:
8.30 frukost i skolan
9.00 foto för kort
9.15 -13.00 lalalde runt i skolan på årder av lärarn att göra lite vad vi vill så dessa timmar ägnades åt bl.a spootify, prat och tid vi inte visste vad vi skulle göra av..  
13.00-13.10 mentor samtal..
13.10-13.30 går till ett annat klassrum och fortsätter att inte göra någoting
13.30-ca 14.00 utdelning av scheman o prat runt de

Sen fick vi gå hem vad mkt nyttigt vi gjorde i skolan idag elr hur :D men varför klaga ?!

C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: