18.12.2011 - Flummit värre..



Bildkommentar: bild 1; frulle bild 2; första snön bild 3; julklappsinslagning :P

Nu är helgen slut :( .. aja men lite saker har hänt i alla fall :)

Fredag..
var jag på rockville med andrea, moa, olle, marre o rasmus.. mötte några andra kompisar också som jag inte träffat på grymt länge :) de var jätte kul o se er igen, anni, gunnar o andreas ;)
aja en galen rolig kväll var de i alla fall :)

Lördag..
Övertalade Angelica o sova här.. hon skulle egentligen sitta hemma o plugga men de tyckte jag att hon lika gärna kunde göra här så så blev de :P Så fick muta henne lite med att jag skulle baka kladdkaka om hon skrev 12 rader på engelskan :D bästa taktiken ever ;)

Senare satt vi bara på rummet o flumma runt... hon snodde min mobil o jag hennes o sen slutade de med att jag satt o snacka med någon snubbe som tydligen hette jacob haha ^^ som ville att vi skulle dra till segeltorp...

Söndag..
jaa vi (jag o angelica) somnade vid kanske 3 elr aa angelica bestämde att jag skulle ändra mina sovanor o hon var trött så vi gick o la oss men jag fastnade vid fb.. så hon somnade vid typ halv 3 o jag kanske en timma efter hihi.. sen gick vi upp halv 11 på morgonen o åt en STOR frulle.. kladdkaka, risgrynsgröt, te och macka, medans vi såg på filmen "dear john" :D  

Efter att ha tagit en promis för att lämna av angelica vid bussen var de bara o sätta igång med julfixet.. så resten  av dagen tillbringades med julklappsinslagning till släkten ^^ :D
hihi

Har ändå haft en grymt lyckad helg :P

Pöss&Kram
C.



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: