23.12.2011 - J.U.L.L.O.V.!. :D




Några vackra bilder från josses födelsedags fest :) Pöss på er sötisar <3 <3 <3 <3 <3

Tjaa.. elr aa god morgon x) hehe klockan är typ 13.00 men aja äre jullov så är de... fast har faktiskt variit vaken en timme :)

Idag blire julpynt i hela huset.. glitter ska sättas upp, granarna ska vi klä, klappar och slå in o en massa rim som ska hittas på.. måste försöka få ihop mitt pepparkakshus också som aldrig blir av ^^

Jao men aa är lite små trött sådär... jag kom hem vid halv 1 igår.. satt o skypa med Simon till 4 på morgonen o sen så kunde jag ändå inte somna fören typ halv 6 x) GOOD JOB!

varför jag kom hem 00.30 igår.. jo jag var o träffa några söta kompisar som jag hade filmkväll med.. de var Nice ! Sen så skulle jag, fredde o simon åka hem, vilket vart en aning failat.. för de första så hade josse o sanna förväxlat bussarna så fredde o simon skulle inta alls ta den bussen som jag skulle med ^^ för de andra så gick bussen inte den tiden som sanna/josse sagt heller utan 40 min senare x) så aa vi gick några stationer och hamna på OK-macken där fredde köpte 2 varmkorv med bröd :) sen så kom ju bussen så jag åkte hem medans fredde o simon gick hem :P... men aa de var ju en trevlig kväll ändå :)

Varför jag somnade klockan 05.30.. jo först satt jag jo o skypa med simon o vi hade allmänt tråk så vi satt o diskutera en massa saker.. typ försökte komma på 100 saker som  man måste göra innan man dör ^^ :) simon o fredde driver ju en blogg som dom gör en massa roliga saker o filmar o lägger upp på bloggen... :D fett kul!
Spana In! --------------> www.simonochfredde.devote.se 

Så aa då kommer vi till anledningen varför jag inte somnade fören klockan 05.30 idag/igår... jo för att jag satt o kolla på alla sjuka videosar som dom har lagt upp där haha hade inte varit inne på ett tag där så hade lite o ta igen x)

Aja nu ska de julpyntas
Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: