28.12.2011 - Carro här igen.. konstigt de är ju min blogg ^^


Bildkommentar: Min mysiga filt som jag fick i julklapp <33

Jao men vad ska jag skriva om då.. jo lite allt möjligt ^^ sitter just nu o messar med fredde o rasmus.. snackar med andrea på face o bloggar till er... jo juste så har jag blivit dissad också av min kära vän johanna x) pöss på dig med johanna... aja jag är lite flumm sådär nu mitt i natten, så ska nog sova strax :P

Aaa idag då.. vad gjorde jag idag? jo jag gick väll upp vid 10 sådär.. o då var de meningen att vi skulle åka o hälsa på en släckting men så blev de inte så jag o mamma drog o shoppa istället yeey :D

Köpte en jacka till vintern/våren o ett par vinter/vår skor som var ca 9 cm klack på hehe ;P så nu blir jag en låång chey ;)

Japp men nu ska jag sno tillbaka min säng från min katt ;S

Pöss&Kram
Sweet Dreams
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: