28.12.2011 - En fin kväll...



Kvällen tillbringades med Rasmus och Andrea.. vi hade de chill o satt i soffan hemma hos Rasmus och kollade på tv, filmklipp på datorn och så spelade vi tv-spel vilket var 100 år sen jag spelade så jag var skit dålig ^^ hehe men rasmus hjälpte mig så de gick ju hyffsat bra... :D tack ramus!

Sen skulle jag dra hem vid typ 11 men då självklart missar man bussen och ser den åka förbi en när man står på andra sidan vägen ^^ Lyckat! men de gjorde mig ingenting.. fick ju spendera ytterliggare en timme med Rasmus o Andrea <3 :D

Aja men nu ska jag sova.. även om jag inte har så stor lust med de så men, men... ska ju upp 8/9 imorn så de är bara o sova på... hoppas jag drömmer nåt vackert nu annars är de ju ingen mening med o sova ^^

Natti natti & Sweet dreams <3

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: