3.12.2011 - Lördags-Skola^^



yes yes du läste rätt... jag var i skolan idag (på en lördag!!) :S hehe vi hade öppet hus så alla skulle vara där^^ de kändes lite skumt att gå upp tidigt o ha skola , men i slutändan var de väll okej kändes lite som en fredag.. o sen inser man att nej juste de var ju inte fredag.. o så vart man lite sur för att nu fick jag en sovmorgon mindre :(

jao men ska inte tråka ut er så mkt .. men i sin helhet så gjorde vi inte så mkt vi hade typ konsert o så stod jag med de andra som representerar skolan i ett "bås".. så aa de var ju inte direkt matte hihi^^

Nu ska jag fortsätta med mitt rensande av de 1 000 000 bilder man har på datorn ^^

PössPöss&KramKram
C.


Kommentarer
Denise Holmsten▲ [Foto, Illustration & Mode ]

HAHAHH as snygg!

2011-12-03 23:55:39
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
Isabelle

Yeah, min lilla kräfta syns i bakgrunden :D plus ankan i koppen.

2011-12-04 21:40:20
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: