4.12.2011 - Hmm.. thinking!


Dagens tanke: Tänk om man vore rik.. då skulle livet vara så mkt enklare ^^

Right now i sit here in my bed as usual.. and thinking and thinking.. hehe aja då var dagens engelska tränad^^
Nee men aa sitter här o funderarar lite på hur veckan som kmr är upplagd :P

Känner att jag gör väldigt mkt nytta just nu.. haha när man pumpar musik o typ sms:ar :/

Aja men dagens tanke i alla fall (kolla ovan).. tänkte skriva upp lite saker som jag skulle göra om jag vore rik :P
Om jag vore rik skulle jag...
*köpa en liten fin lägenhet med fin inredning o lite mysigt sådär med ljus o så
*fixa till lite saker som kan lösas med pengar^^
*sätta mig med en kompis på ett mysigt café o bara chilla o prata
(självklart skulle jag bjuda, om jag vore rik asså)
*Köpa fina skor ;) var tvungen o skriva de bara för att
*Köpa allting som står på önskelistan o dessutom ge lite till hjälpfonder
*Gå på bio o bowling typ såhär aa 2 ggr i veckan :D
*åka på en liten jorden runt resa fast bara till de ställen som jag vill åka till :)

Jaja men vet egentligen inte vad jag skulle skriva .. kände bara för att uppdatera lite :S so.. puss puss

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: