4.12.2011 - Sundays är inta alltid soliga!



Jaha idag var de söndag.. igen.. :/ imorn börjar en ny vecka o de är måndag.. igen.. ja ja är alltid lika taggad på att gå till skolan ändå.. för ibland kan de vara bättre där än här.. vännerna o de roliga sakerna som jämt dyker upp får mig alltid på bra humör :) tack för att ni finns klasskompisar <33

Ja men idag i alla fall.. ja vi hade lite gäster här hemma, o så hade vi fika , o så var de ju andra advent också ^^ jao de tog upp mycket av dagen o när gästerna gått då fick vi nån julkänsla o började baka pepparkaks hus.. de tog sin lilla tid eftersom jag alltid gör mitt pepparkakshus helt själv.. så alla delar är klara så i veckan blire av att klistra ihop de ^^
aa allt var bra tills typ den stunden.. sen blev de lite skrik o arga miner här .. då alla helt plötsligt skulle vända allt imot mig :( så resten av kvällen tillbringades i ensamhet på rummet :(

Men nu kära people så ska jag sova ;) är sjukt trött!! o så äre skola imorgon o tro de elr ej så förväntas man faktiskt att hänga med på lektionerna ^^

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: