7.12.2011- school-time after school^^

Bildkommentar:
tog bara nåt klipp från youtube.se vet inte ens vad dom säger i filmen för tydligen hade inte den här datorn nåt ljud ^^
jao sitter fortfarande i skolan.. har egentligen ee typ slutat .. ni ba va.. men aa de är såhär att tekniskt sätt har jag inte slutat för man har ju den sista lektionen kl 17.20 men för dagen har jag slutat :s
ja ja men skit samma de där var så dåligt förklarat som det kan bli ^^
I alla fall så sitter jag här i skolan nu o håller andrea sällskap medans hon sitter o redigerar ljud på deras dubbning.. sitter o hör deras ljud om o om o om igen.. låter typ såhär; pendofil..pedofil..pedofil.. ovanför x) haha
sen bakom mig har man dubbningen för timon o pumpa^^ åå nu blev jag sugen på att vara lite barnslig o se "lejonkungen" haha
asså orkar typ inte med mig sjäv just nu.. är sjukt flummig när jag skriver här :S
Pöss&Kram
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: