15.12.2011 - Julfix och massor med mer!




Jag är hemskt lessen!!
Borde ha tagit mig tid att skriva mer här.. men det har bara inte blivit av :S

Har haft fullt upp.. så tänkte berätta lite vad ni missat (jag missat att skriva om)..

Julfixandet är igång för fullt nu... har bakat pepparkakshus, lussebullar och julgodis förståss.. Vi repar för fullt inför julavslutningen... ja de ska bli så skönt med julov (även om jag typ kmr att tycka att det är skönt i 2 dagar och sen kommer vara i behov av att göra något^^).. men i alla fall...

Julfixet är igång och till råga på allt så håller vi på att göra iårdning gästrummet och dessutom måste vi göra klart allting till skolan innan terminen är slut ...

Gästrummet.. Vi har införskaffat oss lite nya saker.. en soffa bland annat som jag fick bygga ihop (själv^^) vilket tog lite tid..

Läxor.. har vi haft ton vis av senaste veckorna :/

ja idag annars då.. hmm.. de har varit födelsedagar, firande av dom m.m och idag vare en skoldag som vanligt... Sedan har dagen bara ägnats åt att skriva.. o chatta o lite gitarrspelande :P

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: