Tänd ett ljus och låt de brinna låt ALDRIG hoppet försvinna!



Bildkommentar:
Tog några bilder från google.. de kmr egna julbilder senare (jag har alltså INTE fotat dessa)

Julen är på väg! .. snart är hela huset pyntat.. de är typ bara och klä granen nu :D

Har fortfarande ingen julstämning eller julkänsla men de ska jag snart ta tag i ... kom nämligen på att jag kan ju lära mig lite jullåtar på gitarren o då måste de ju bli lite julkänsla.. eller?

Så aa har ni nåt förslag på en fin jullåt säg till :D

Ja jag kämpar för min julkänsla.. Så nu ska jag tända ett LJUS och låta de BRINNA och sen ska jag spela gitarr och dricka julmust och kämpa för att ALDRIG hoppet ska försvinna!! ;)

Pöss&Kram
på er <3
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: