20.40 Plugg...


ja då sitter man för andra gången den här veckan och spenderar en eftermiddag med att plugga till prov.... Lärarna måste älska  oss asså... Tja elr inte då. :/

Men aja jag tror att musik provet gick bra i onsdags i alla fall. Håller tummarna på MVG :D
No var lite mindre kul att plugga till i alla fall, hmm......

Aja nog om prov... DAGENS GREJ :D

Jag och Viveka satt på tuben. Jag var helt säker på att det var fredag, och detta hände...

V - Hej
C-  Hej :)
V- juste det är spanska glosor till idag... :/
C- oj juste... Asså jag orkar inte plugga till spanskan längre....
V- ja men det är bara att man "glömmer att gå på första spanska lektionen" och pluggar på dom istället och så går man på andra.
C-  Ja elr så säger man att man har glömt att öva... Fast det gjorde jag ju förra veckan... Aj då... hmm...
V- Ja men jag har papprerna i väskan här...
C- Haha jag vet inte ens var mina är.... jag har typ tre häften men ingen aning om var dom är.... Men jag har ändå tänkt att kanske sluta på spanska så.... Jag gör ju ändå ingenting i spanska....

Våran rektor dycker upp från ingenstans på tuben....

Rektorn- Säg inte för mycket nu....
C- (pinsam stämning) Hej ! eeh... jag har faktist en ursäkt... jag håller faktist på att flytta och har ingen aning om var mina saker är.... (en liten snygg räddning)
Rektorn- Ja jag vet hur det känns jag flyttade själv för en månad sen...
C- Haha ja man har ju ingen aning om var grejerna är...

(sen gick vi av) och skrattade lite smått sådär.... XD



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: