22.42


Idag....
 
Ja idag så va ja i skolan (haha var skulle jag annars varit) gjorde inte så mycket, hade inte så många lektioner m.m. Vi fick resultat för lite prov idag också det ena vart jag nöjd med och det andra lite mindre nöjd med HAHAHAAHAHAH

Kvällen....
I alla fall sitter nu i sängen efter att ha spelat gitarr i typ flera timmar.... Skrev en ny ¨låt fast den vart sådär men får fixa det imorgon éfter att ha tnyttjat sovmorgonen väldigt mycket. Kan inte fixa låten nu eftersom brorsan fick för sig att gå och lägga sig tidigt en LÖRDAGS KVÄLL så då fick man sluta spela på gitarren (Blää o  fyy på det asså).

Nu....
Ja nu ska jag gå och tvätta bort sminket i facet så slipper man göra det senare sen ska jag smyga ut i köket och sno nåt lite smått o gått HIHI (väldigt busigt!) Sen efter det tror jag att jag ska chilla i sängen och antingen 1. se en bra film elr 2. Läsa lite till i "så länge vi båda andas". I fall någon undrar så ligger jag redan på kapitel 11 av 38 och jag började läsa i går kväll HIHIHIHI....

Ohhh Just det....   NU ÄR DET SPORTLOV!!!!

Pöss C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: