Filmdag...



Tjaaaa.... Nu har jag precis städat efter Johannas och min schlager-kväll/ Flight 29 down-dag.
Igår såg vi självklart på melodifestivalen som jag redan berättat om... Dannys låt GILLA!!!!!

Eter shlagerkvällen började vi titta på en grym serie som för några år sen gick på tv, men tv visade aldrig slutet.
:(
Vi började därför se hela serien från början... Igår/ inatt tittade vi i 4 tim, o idag har vi kollat på serien i 5 tim.
Alltså 9 timmar har vi tillbringat åt serien så den måste vara bra, eller?

I alla fall 9 tim vare och det är bara hälften av serien....

Egentligen skulle jag behöva plugga engelska.... Men hallå jag har väntat i över 3 år på att få se slutet av serien som alldrig sändes på tv.... Tänker lungt fortsätta kolla.....

PS! För er som sett serien. Älskar lill-killen och Jackson... LIKE!

Pöss C.

    
  Jackson (Johnny Pacar)             Lex (Allen Alvarado)                                 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: