Jag.



Ja mitt liv är inte alltid som jag önskar att det är... Jag gillar t.ex inte prov m.m. Men det är inte det jag menar. Jag känner mig alltid vilsen... Var jag än kommer känns det som om jag gör fel.... Jag försöker att bli bättre på att vara den jag vill vara men det är ofta som jag glömmer bort det.

Så vem är jag..... Själv skulle jag beskriva mig som en irriterande sak som hoppar fram lite då och då när jag vill säga mitt. Ibland känns det bättre att vara tyst. Så det är det jag satsar mer på.

Den jag vill vara.... Jag säger inte att jag är helt onöjd med mig själv. Det är bara det att jag skulle vilja vara något så mycket bättre. Jag skulle vilja vara en lungn person som inte folk jämt stör sig på. Jag skulle vilja var snäll och alldrig bli arg för något. Jag skulle vilja att folk hade förtroende till mig och skulle kunna veta att jag finns där för dig om du behöver. Det är så jag vill att min beskrivning av mig själv skulle se ut.... Men det gör den inte.

Så jag väljer att göra så gått jag kan och vara glad för det jag har. Jag vill försöka.

C.

Kommentarer
angelica <33

CARRO!!! du vet att du e en av dom få jag verkligen litar på! du får inte ändra dig! jag älskar dig precis som du e, lika knasig å galen som jag. och om de e nån som stör sig på dig så har dom ingen humor! ( och dessutom är dom fula :P )



<33333

2011-02-18 18:17:28
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: