läges rapport!


Ja läget är.... Bara bra :D Jag har nyss duschat och tänkte kolla in vad som händer på facebook. hihi
Idag har vi fixat och trixat lite här hemma.... Jag skrev klart en låt och har börjat läsa en bok till skolan... På tal om böker så ligger jag på kapitel 23 av 38 i den sista boken i twilight serien (Så länge vi båda andas) längtar till filmen kmr ut i höst....

ja just det..... Igår åt jag typ inget annat än frukt på hela dagen....

Det jag åt:
1 liten yogurt
1 rostmacka med ost
1 korv med lite pommes
1 halv melon
1 kiwi
1 äpple
1 efterätt som bestod av hallon, blåbär, jordgubbar,kiwi & vindruvor....

Känner mig så nyttig så idag poppade jag i mig en tårta med resten av familjen HAHAHAHA :D

Pöss Hey
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: