Snökaos bra? dåligt?



Nu sitter man hemma då i mjukisbyxor och insvept i en varm filt.... Jag åkte till gullmars men kom inte så mycket längre.....

Det fanns två val: Taxi! elr Gå!

Taxi: Går inte direkt runt med massa miljoner i fickan så det var uteslutet.... Kul att sen se på fb när man kmr hem att någon lite smartare vän till mig tydligen visste att man får gratis taxi i snökaos väder... -.-

Gå: Det är inte så långt att gå men jag hade inte direkt lust att bli försyld elr att bli en stor genom blöt vandrande handuk! :S (+ att jag fick inte gå för mi kära mamma som är rädd om mig) <3

Så till alla er som är ute i snöstormen säger jag LYCKA TILL! och tíll mig säger jag VARM CHOKLAD! + att plugga lite engelska....

Tjooo hej
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: