Suturday morning



Ja då var det helg igen.... Skönt... vaknade vid tio och slog på tv och kollade på reprisen av Grammy galan! sen la man sig i sängen igen och log på datorn för att kolla läget och blogga en liten stund.

Vad händer idag?.... Tjaa jag kmr kolla på Melodifestivalen idag (Självklart) det är 3:dje deltävlingen och dagens största stjärna är ERIK SAADE. Det kmr inte bli en överaskning att han kmr gå till globen elr?

I alla fall det är -12 grader ute så jag håller mig nog inne idag... Fryser som en jag vet inte vad... :S
Måste plugga i helgen för en massa ska vara klart innan sportlovet.... Så är väll så illa tvungen om man vill komma in på det Gymnasiet man vill gå på.......

Men nu känner jag att jag bara pratar om en massa onödiga saker så jag slutar....

Pöss Hey 
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: