28.7.2011 - Shopping runda.

Hellu..
Igår var jag o therese på shopping runda i t-centralen.. Vi var väll där mellan 13/14.00 - 18.30 så en hel dag fylld av shopping var HELT PERFEKT!
.... speciellt efter att vi stannat uppe till halv 5 på natten/morgonen och gissa vad vi gjorde.... jo under typ 3 timmar så satt vi och knepade o knåpade (pysslade) fotarmband och sen såg vi den berömda filmen "se upp för dårarna, dårarna stängs" HAHAHAHA... denna titel var ganska så kul när vi skulle åka hem från stan efter shopping turen och hoppade in i tuben precis innan dörrarna stängdes o therese sa " Se upp för dårarna, dårarna stängs" AHAHAHAHAHAHAHAH (jajajaja).. Rolig dag var de asså 28.7.2011..

De jag köpte :) 3 ringar 1 nagelfil m. 4 steg


27.7.2011.
Therese och systern sandra o mamman ylva kom på besök. Vi åt lite middag/lunch och pratade lite.. Sen bakade jag o therese mumsiga cupcakes till efterätt. Efter några timmar åkta sandra o ylva hem men therese vart kvar en natt till :P <33

Therese o mina cupcakes vi gjorde :P


Det var om igår o förrgår Hehe ;)
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: