Today was a gr8 day, just so you know that friends!



Today.... Jag vaknade halv 1 sen drog jag till stan med johanna vi gick runt i ett par timmar innan vi mötte madde på plattan :) Sen gick vi runt lite till innan vi slutligen bestämde oss för att äta :P ja o johanna åt tai o madde tacos :P Vad gjorde vi sen jo vi började dra oss hemmåt, madde åkte till sig o jag o johanna åkte mot våra hem men innan  vi kom ända hem stanna vi till på coop o beslutade att vi skulle dra hem till johanna o spana in lite film o käka riktigt smaskiga jordgubbar doppade i choklad o pepsi max till :D

Gott men mättande <3

Efter en lyckad dag åkte jag hem vilket tog ca en timma dessutom vart jag helt orolig för johanna som var som bortblåst o svarade inte i mobilen -.- <3

Pöss hEy
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: