Dåligt väder!


Bildkommentarer: Några bilder som jag tyckte att vädret såg dåligt ut på :P

Jag vet inte om jag ska säga äntligen eller hata rengnet! För tydligen har sveriges väder gått och blivit galet! HAHA asså dom säger i flera dagar att ja imorgon ska det bli reng...
imorgon ska det bli rengn.... men kommer det något regn? NEJ!
Så man planerar att göra sånna där tråkiga saker som att städa rummet eller sådanna saker som man bara gör när det regnar som att snurra in sig i en filt och dricka varm choklad och se en riktigt lång och bra ilm med några kompisar....
Men då ska det självklart inte regna... så jag göra alla dessa inne aktivioteter fast det är ganska bra väder och så när man tänker men nej nu har jag varit inne o städat m.m i flera dagar så nu ska jag gå och sola... Jag sätter mig i en stol med en kall dricka i handen.... och vad händer? Jo solen försvinner typ direkt och det börjar regna :D Ja vad jag älskar sveriges väder.....

PS! pratade precis med brorsan o mamma så nu ska jag gå o välja en riktigt lång och bra film och äta ostbågar och bara chilla gal1 kram <3

PS!PS! Ett ganska meningslöst inlägg men vad gör man när sveriges väder är lika meningslöst! :D
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: