Japp då är man doktor då!



Idag är det fridrottsdag... elr aa för alla utom jag då. Vi skulle börjat kl 11.40 för att sen ha fridrott o sen åka hem. Jag åkte till skolan och va där ca 9 för att jag skulle göra en slutreflektion i musik som normalt sätt tar 10 minuter att göra...

Vad tror ni händer?
Jo jag åker till skolan av två anledningar. 
1. Jag skulle berätta för eva att jag inte kunde vara med på fridrotten eftersom jag var tvungen att vara hemma så mycket som möjligt för att ta hand om min söta katt som gjorde illa sig igår. 
2. Jag skulle göra min slutreflektion i musik för att få MVG i musik. (Och pappret hade min musik lärare stina)

...och detta hände... Jag kommer till skolan och pratar med eva. Sen undrar jag var stina är... Då är hon tydligen på någon rundvandring i stan med alla 6:or.... Jag bara eeh... Wtf?! Hur skulle jag då kunna göra slutreflektionen? Jo jag ringer till Jennifer som lyckligtvis hade gjort den här slutreflektionen och hade frågorna. hon messar frågorna till mig... å jag var JAAAA! Tills jag kmr på eeh skulle de inte vara ett till papper?! Det visade sig att det skulle vara det... Så jag ringer till läraren stina och hon bah... Aaa men jag kmr tillbaka kl 14.00 då kan ni få papprerna... Aha men vadå ska jag stå och vänta här i 5 timmar när jag måste vara hemma med min katt!!! JFjjdfhdfhzjdfhgjfbhjdnhfvjhjgfdjfn.... Lite damp... tills min smarta hjärna kmr på en lösning... Jag kunde åka till jennifer o hämta pappret kopiera de och lämna in både min och hennes sen :) Så jag gjorde det så det tog ca 1 tim istället för 5 HAHAHAHAHA :D KNas dag asså!

Men nä nu har jag inte tid att blogga längre för nu ska jag fixa iårdning alla saker inför balen som vi har imorgon :D

C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: