ööh.. oj då? sorry!"


Bildkommentar: För er som gillar kaffe! PS! ser ni solen det är liksom den som är poängen HAHA

hehe tja.... det va ett tag sen jag bloggade men den senaste veckan bara sprang iväg och av någon konstig anledning hängde jag med haha ..  aja vad har jag gjort då om jag inte suttit och bloggat hela dagarna? Men hallå jag är ingen nörd heller jag har faktiskt ett liv.. okej ja bara skojja..... Men faktiskt jag har haft fullt upp utan att ens lämna huset de två senaste dagarna ;)

Jo jag kan kortfatta..

Tisdag: gick runt och halvsov hela dagen fram tills min mor och jag fick ett ryck och bestämde oss för att göra om ute rummet.. Det förvandlades till ett stort växthus till ett mysigt rum som man kunde vara i! :)

Ondsdag: Det visade sig att den dagen som jag anser vara sveriges varmaste dag (39 grader) visade de sig att vi bestämde oss för att starta upp poolen. (OBS! ska du fylla en pool med vatten tänk på att de tar ca 1 tim för 2 cm!) Okej! det är en toppen idé att starta upp en pool en het sommardag med blå himmel... om man kan bada i den samma dag. Men nepp det kan man tydligen inte! Så vi började städa hela trädgården BOKSTAVLIGEN! och dagen slutade med att vi hade kommit fram till att det är perfekt för den som vill bli frisör att öva sig på gräsmattan med en sekatör! :S haha sjuk dag!

PS! vill du ha solbränna.. städa en hel dag i trädgården så går du och lägger dig på kvällen med en härlig solbränna!

Idag (torsdag): Jag shoppade, åt lunch på O´learys och tog de chill! :D

Ses <3
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: