Snabba tag!


Bildkommentar: Det vart en annan bild istället :)


Ja det blir ett snabbt inlägg.. orkar egentligen inte blogga för jag är grymt trött men jag kände att jag måste eftersom jag har missat lite på det HAHAHA sorry :/ ja men nu sitter jag i sängen ska strax borsta tänderna och göra mig klar för att SOVA! Idag tillbringa jag dagen till att mysa i solen ocg fixa till naglarna :) (Y) Gilla (Y) Nu under kvällen så kollade resten av familjen på matchen (fotboll sverige mot några?) aa men eftersom jag hatar att spendera min tid för att kolla på fotboll elr sport överhuvudtaget så spenderade jag den tiden på att istället gå igenom alla dokument som låg på skolans program och de väckte en massa gamla minnen :) hittade en såkallad teknik uppgift från 6:an som Kallades "den framtida mobilen" där vi skulle beskriva hur mobilerna såg ut om 3 år altså nu för min del HAHA jag hade skrivit detta:

Jag tror att den framtida mobilen kommer att vara i ungefär den storleken som mobilen är idag. Och den kommer säkert ha samma funktioner som vi har idag fast fler.

 Funktionerna som mobilen kommer ha om 3 år tror jag är…

Kanske…
En mini dvd-spelare. Som man kan köpa mini dvd diskar till.

5 tv kanaler.

Bättre kamera som har fler funktioner.

 

(lite småkul sådär) 
Ja jag skulle laddat upp bilder från lite saker idag men jag ORKAR inte HAHAHA så det får bli imorgon eller nåt!
Håll utkik!

Kram 
C. 

Kommentarer
Odinmia

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-09-08 08:26:35
URL: http://odinmia.blogcorporate.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: