Sommarlov!


Bildkommentar: Asså älskar kännslan av att ha sommarlov! (har ingeting att göra med bilden men ändå)

ÄNTLIGEN så har jag SOMMARLOV!
I Fredas slutade vi skolan så nu är det sola, bada och softa som gäller.... Orkar inte berätta om allt som hänt den senaste veckan så det blir en "kortis" :P

Måndag: Ledig för det var nationaldagen :P

Tisdag: Fridrottsdag, men jag var hemma med min kissemisse :P

Onsdag: Bad med skolan (jätte kul var det not, vi satt bara ute i regnet i en timme sen frågade vi om vi fick åka hem).
På kvällen.. var det bal, o Sanna, amanda o aida kom hem till mig och vi fixade oss innan vi åkte till johanna där partybussen skulle gå ifrån till balen! Grymt kul asså!

Torsdag: Ledig från skolan och jag gick på kusinens studentutspring och student-fest! Också jätte kul!

Fredag: Skolavslutning! Nu har man ingen mer skolplikt! Yeey... också fick man hyffsat bra betyg också G= 1 st VG= 11 st MVG= 4 st IG= 0 st! ÄR grymt nöjd :P

Glad sommar allihoppa! PS! fick veta idag att sverige her för tillfället varmare än gran canaria (de har 25-27 grader vi i kalla sveriga hade 32-34 grader igår och idag!

C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: