Zombie söndag!



Igår var det perfect väder. Jag var ute i solen hela dagen. Vi byggde ihop våran studsmatta och min brorsa och jag kom fram till att vi joggade i 6 timmar.
Eller a inte bokstavligen då, men enligt typ forskare så har det bevisats att studsa 10 minuter på studsmatta = 30 min joggning/ 20 minuter = 1 tim joggning.

Våran uträkning!
Vi hoppade i två timmar och eftersom 20 min går 3 gånger på en timma så tar man 2 x 3 = 6 altså joggade vi i 6 timmar.

Snacka om att efter ha bokstavligen hoppat på en studsmatta i två timmar i 30 grader varmt ute var man helt slut och det första jag gjorde när jag kom in var självklart att duscha HAHAHA :)

Idag är jag trött som en zombie och jag kommer troligtvis inte göra så mycket idag.

Ses
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: