Ett "hej" från mig :P


Bildkommentar: "oh fuck i can´t swim" HAHA skön bild asså :P

HElluu... Sitter nu hemma från skolan... Ja skolkar HAHA nej men jag har faktist musikprov idag så är hemma o hämtar gitarren  för att sen dra vidare till intagningsprovet för musik HIHI
Vad ska jag spela? Jo för er som bryr er ska jag spela en låt som heter "the white dove" som man skrivit själv :P

Efter vad ska jag göra då då? jo ikväll blir det bara chilla galet stort och ta det lungt och sen imorgon är man ju ledig så då blir det väl packa och äta vofflor, någon som vill hänga på? (för er som inte vet det är det voffel dagen imorgon :D

Sen är det helgen och då ska jag också packa en massa kläder och smått och gått... Sen är det ju FALUN! som gäller JAAAAAAAAAA!!!!

Vi ses gullegris <3
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: