Inte mycket...



Bildkommentar: Kmr ni ihåg när det här gick på tv för flera år sen... såg det när jag var liten hihi tror det hette "nalle och hans blåa hus" elr något.... hihi :P

... att skriva egentligen. Har precis övat på en låt till teatern som heter dear Jessie. Söt låt... Tidigare idag övade jag på en monolog som jag ska kunna till imorgon och sen hat jag tillbringat en massa tid på facebook. :D

Imorgon är jag ledig för att jag ska göra ett prov på en annan skola... Senare imrogon blir det en väldans mycket plugg till No-provet vi har på fredag JA NO PROV VAD KUL.... NOT! Dessutom är det fysik också som är så himla kul -.-

Finns inte så mycket mer att säga... Har ändrat om designen- komentera gärna! - och vaknade kl 03.30 i morse eftersom min katt rev mitt rum ...Perfeckt -.-

Nu ska jag lädda in lite bilder som jag senare ska skicka to my friend... And thats it :P

Så vi härs kanske senare... <3

C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: