Senaste nytt :P


Bildkommentar: Saknar sommaren :/

Nu har jag precis kommit hem efter att ha målat om mitt nya rum hela eftermiddagen... Har varit jätte duktig idag har haft prov och målat ...

provet... jag har typ pluggat hela dagen i skolan till provet som vi skulle ha på eftermiddagen och  lärde mig typ allting till provet... Då vart jag jätte glad och bara "ja nu kanske jag har en chans att klara provet i alla fall". Tror ni inte då att varenda fråga på provet handlar om strålning de som man inte ens har pluggat på :/
(har ingen kommentar till detta)

målat... har målat allla väggar i mitt nya rum nu :) alla utom fondväggen då men ska måla andra lagret på alla väggar någon av de kommande dagarna och sedan ska jag måla fondväggen 2 gånger :P Bara att sätta på sig arbetshanskarna och börja... :D

Nu... Åt pissa till middag så är typ propp mätt så det blir väll en kopp te som blir det jag kmr äta/dricka ikväll... Sen blir det bara slappa vid datorn och.... Just det har teater imorgon och måste lära mig 1 låt och 1 dialog till imoegon FAN! hade glömt det .... Så ja det blir väll inte så mycket dator utan mer plugga teater :/ Aja som sagt bara att sätta igång att jobba (suck) :(

See yaa <3  C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: