Snabb uppdatering....


Bildkommentar: bild 1-snurrig bild precis som min hjärna när det pratas om fysik... Bild 2-fisson (fysik*)

.... hinner inget annat eftersom man måste duscha fixa gejer inför imorgon och dessutom ska plugga till ett prov :S

Så jag får uppdatera lite snabbt här.... Idag var jag på ett gymnasium och det var Grymt kul :P har typ skrattat hela dagen HAHAH :D

Nu pluggar jag till fysik provet vi har imorgon :P Jag säger bara det fysik är totalt onödigt :/ Vem behöver lära sig om atomer?! man ser ju dom inte ändå, varför ska vi kunna något om något som vi inte ser :? sjukt :/

I alla fall pluggar för fullt så det är väll bara att köra på... hinner inte blogga mer idag så Godnatt <3

C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: