Veckor stories :P


Bildkommentar: En bild när vi åkte skidor i falun förra året :p hoppas det händer i år igen :D FALUN here i come!!!
Nu är veckan slut och det börjar en ny vecka...
Har lite prov den här veckan pluss att jag ska måla klart rummet :P ska fixa lite bilder från det också :D

Sen så ska jag öva med madde inför hemkunskapen i Falun :P SOM  DET BARA ÄR " VECKOR KVAR TILL NU :P

Så nu kännde jag att det var lite väl många sånna här ":P" hahaha :P

Aaa ... Det vart ett snabbt inlägg och det blir en lång dag imorgon med pluggande av biologi, hjälpa brorsan med engelska, plugga till musik-intagningsprov, måla det sista i mitt rum ... aaaa där ser ni själva....

Så nu bär det av mot tandborst-land Hihi :)

Sov gott o god natt :p
C. 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: