Another beautiful day turns out to night again...



Ja ännu en dag har gått och ännu en dag närmare sommaren är vi... Jag har precis duschat och tvätta håret och det var så skänt efter att ha "jobbat" hela dagen...

...Visserligen slutade jag ganska tidigt men jag tycker ändå att jag "slet" hårt idag... Ja imorgon blir det att gå upp tidigt igen kl. 06.30 again! Ska bli jätte kul ska jag säga dig :D.... not :(. Men livet är som det är och jag tar en dag i taget så det går så bra så :)

Eftersom jag hade lite fritid på eftermiddagen kopplade jag in sing star och sjöng lite det var jätte kul har inte gjort det på as-länge! :D

'Nu ska jag borsta tandarnerna=tänderna och sen ska jag surfa runt lite och leta efter lite snygga smycken som jag har "ett måste köpa behov" av :) så....

... hejsondåsan :P
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: