eurovision song contest!


Vad fan är det med världens musiksmak! Asså eric saade kunde ha vunnit det var bara två ynka platser i från.
I första halvan hade sverige en klar vinnartitel...

...trodde vi!
Sen i andra halvan kommer asperian eller vad fan det heter och tar över och springer iväg med poängen.... Då tänker hela svenska folket aja men sverige kommer tvåa... trodde vi ja! I näst sista poängutdelningen får italien som ligger på 3:dje plats en 12:a och kommer på andra plats så att Sverige fick slutligen gå hem med en 3:dje plats! Eric förtjänar bättre en så!!!!

(Sverige är alla vinnarbidrag men jurryn fattar aldrig det!)
Dessutom vad är det för jävla stil av sverige att skriva låtar till andra länder.... Azerbaijan som vann Eourovision 2011 nu ikväll hade för f*n en svensk låtskrivare och svenska körsångare hela jä*la gänget var ju för f*n svenskar varför kan eurovision song contest alldrig fatta att det är sverige som ska ta hem segern någon gång! Vad spelar namnen för roll på länderna när det är sverige som ligger bakom varenda j*vla låt! Kan någon säga vad det är för rättvisa med det?! ... skulle inte tro det!!
En sak säger jag bara... -jag kommer alldrig i hela mitt liv åka till Azerbaijan!
 
PS! tänker inte ens lägga upp en bild på vinnarna för jag är så himla sur! -.-

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: