Gammla vänner, onaturligt mkt plugg o en båt!



tjatja.
Just nu sitter jah o snackar me lite goda gamla vänner om lite ditt o litte datt.... Fast dagens bästa kommentar är ju självklart....

man måste ju tydligen ha hemkunskap och då måste man väl ha chokladkunskep, eller?

GILLA STORT!!

Ja jag tog en chill kväll eftersom imorn är typ den enda dagen utan prov! Inte för att jag har pluggat inför provet de andra dagarna men ändå... :D  Aaa som jag sa inget prov imorgon men inge plugg heller ska åka båt me skolan istället!! fattar inte vad det ska vara bra för men men... en skön liten båt tur ÅÅÅÅ hoppas att de blir sol :D
Då blir ja glad...

Nej men nu känner jag att inlägget vart bara en massa blajj så jag slutar nu... :P
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: