Irriterad på allt!


Bildkommentar: Vad säger bilden dig? Att jag ör glad som en solstråle! :D -.-

Imorgon är det sista dagen för att lämna in allting om man vill att de ska komma med i betyget... Har fyra saker kvar, 2 musik saker, 1 engelska grej & 1 so-grej. So:n är okej... Engelskan är i princip klar men musiken det hade varit så mycket enklare om inte ens musiklärare bestämmer sig för att hata mig två veckor innan man slutar.

1. Jag är irriterad på att jag redovisar en egenskriven låt i slutet av februari. Min musiklärare säger till mig idag (två dagar kvar till betygen sätts, alla har skit mycket att göra) att jag måste ändra lite i låten för att den ska kunna få ett bra betyg... Jag bara men Hallå kunde du inte säga det lite tidigare kanske.... :/ Asså som elev tycker man ju att lärarna borde vara smarta men nej ./

2. Den andra musik uppgiften är att jag ska kunna ett speciellt komp på gitarr. Ja men det är ju inga problem OM MAN KAN LÄRA SIG DET! Asså visst jag skulle i alla fall i normalt sätt tänka ja men varför inte försöka i alla fall.... Men nej jag känner inte riktigt på samma sätt när läraren vill ha ett exakt perfekt resultat! -.-

www.sur.se  :(

C. 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: