Movie in the sun!



Fredag.
Jag såg dear john. Den var jätte bra och för att sammanfatta hela filmen handlade den om; kärlek, mobbning och världskatastrof. Filmen var jätte bra men det kunde ha varit ett bättre slut!

Lördag.
Jag såg Remeber Me. Jag var helt slut och hade tråkigt så jag satte på min lilla box med filmer och letade efter en rubrik jag kännde igen och där var den "Remember Me"... hade aldrig sett den men har länge velat så jag gjorde det :) Jag tycker filmen var ganska lik remember me men den var mer tillgjord och hade ett bättre slut! :P

Måndag.
Kommer hem från skolan sätter mig ute i solen med en glass i handen och somnar i typ tio min... Insåg då att jag borde gå och vila en stund... Så jag satte mig vid tv och återigen försökte hitta en rubrik jag kännde igen! Då hittade man "Last song" som jag sen typ alltid velat se men det vart alldrig av... så satte på den... Det var en jätte bra film, och jag började gråta måste jag ersänna. Men den var jätte bra :)

Pöss o hej nu ska jag gå bye bye :P
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: