The cold wether is outside again!


Bildkommentar: Ååå såg inte det här härligt ut! en helt klarblå himmel med några vita moln och så SOLEN!!!!!

Just nu sitter jag med miljoner tjocka tröjer och milljoner sockor på mig och inte nog med det så har jag en flis-filt och en katt som värmer i knät med... men ändå fryser man! Det är ju inte klokt!! Asså det var ju sommar för en vecka och så bara när man precis ska börja använda sommarkläderna på allvar så börjar det snöa m.m.... INTE KUL! Vad händer näst ska vi fira jul mitt på sommarlovet också ? :/

Aja har fullt upp i skolan nu hade matte prov idag! oh tjohej vad det var roligt.... ja man är ju så smart när det gäller matte... men aja hoppas på ett G :P
Sen när jag kom hem idag gick jag och sov på soffan för jag va så Jä*la trött, o när jag vaknade satte jag på Twilight  :D HAha jag bara vilken film ska jag se? eeee.... hur var det twilight gick igen? :S - Aja jag får väll kolla och se HHAAHAH XD ja ungefär så gick det till :P
 
HAr inte så mycket mer att säga så.....
C.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: