1 ADVENT!




Idag alla kära är det första advent.. nu är de kväll/natt men tkr ändå dagen vart lyckad^^

Apro på ingenting så ska jag berätta vad jag gjort idag x)...
  .. sov ganska länge typ till 13.30 elr nåt sånt där kmr inte riktigt ihåg :P .. sen bar de iväg på en biltur lite här och var i staden o köpte lite olika saker.. hamnade på djuraffären o köpte lite saker till kissemissen, hamna på en loppis o köpte en lampa o så hamna jag på ikea men nja.. haha de vart inga fynd där x)
.. Senare på kvällen vart de en potatis till middag o efter de adventfika.. hehe julpyntat/adventspyntat har man gjort också :D

Nu ska jag sova strax.. ja hör på de här jag ska för en gångs skull gå o lägga mig innan tolv!! :D

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: