11.11.2011 - Sköna Fredag!


Bildkommentar; Världens tråkigaste bild men men...

Fredagar är roliga när de händer något... så idag tillbringade jag fredagen med kompisarna andrea, moa o rasmus efter skolan ;) Vi åkte till centrum en sväng för andrea o jag skulle dela ut CV till lite olika ställen för o söka jobb... rasmus o moa haka på för de hade inte mkt annat för sig :)

Efter de drog rasmus hem o jag o moa o andrea stannade till på subway för o.. ja vad brukar man göra på subway?? ... ÄTA GOA MACKOR <33

Vi tog bussen tillbaka o medan andrea fortsatte hoppa moa o jag av vid min hållplats o tillbringade kvällen hos mig.. under den tiden.. lyssna vi på bra musik.. skrattade.. bakade kladdkakemuffins :P.. skrämde olle^^ o snacka med moas kompis från göteborg.. haha tack Moa för en rolig kväll !!      ;) <33

Resten av kvällen har tillbringats med godis o musik :) är sjukt trött :/

Pöss&Kram
C.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: